Продавець Gummy. Киев-Позняки. розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
761 відгук
Як правильно купувати в інтернет-магазиніПодивитись
Додати відгук
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Gummy - Все для розвитку малюка
+38 (097) 606-36-36
+38 (066) 101-36-36

5 міфів про покупки в інтернет-магазині

МІФ1. Купівля післяплатою - єдиний безпечний метод покупки.

Багато клієнтів готові оплачувати покупку тільки при отриманні з такими аргументами:

  • Я хвилююсь, що мені не пришлють товар взагалі.
  • Я хвилююсь, що мені пришлють не той товар.
  • Я хочу подивитися на товар, перед тим як його забирати на пошті, щоб переконатися в його характеристиках.
  • Я хочу перевірити товар на працездатність.
  • Немає можливості оплатити товар (як правило маленькі населені пункти без терміналу)
  • Принципово не плачу передоплату

Ми розуміємо ризики наших клієнтів, і працюємо з післяплатою. Але хочемо ростити культуру покупок в мережі, а також економити гроші наших клієнтів на доставці товарів.

Ми працюємо на ринку дитячих товарів більше 2 років, за цей час ми обслужили понад 20000 успішних замовлень із середнім чеком 475 грн і 40% наших замовлень виконані з післяплатой. Наші клієнти переплати більш 230.000 грн тільки за послугу переказу коштів.

Чому немає ризиків працювати з передоплатою:

  1. Робота подібного магазину - це щоденна кропітка праця протягом багатьох місяців і ризикувати репутацією магазину через 500 грн немає ніякого сенсу.
  2. Проблеми в роботі магазину відразу ж знаходять свій відгук у відгуках на сайті і гугл картах. Якщо хороший відгук готовий залишити кожен 20 клієнт, то поганий кожен другий. Читайте відгуки перед покупкою, а після покупки не забудьте залишити свій 😊
  3. Більшість характеристик зазначено в картці товару, а якщо Ви не знайшли потрібну - завжди можна задати питання менеджеру. Вони у нас привітні, розбираються в товарі і неодмінно допоможуть.
  4. Якщо Вам надішлють не той товар (таке рідко, але буває) або є питання з працездатністю - ми обов'язково підемо назустріч клієнту і вирішимо проблему. Шанс позитивного рішення сильно підвищується, якщо проблема буде зафіксована ще на пошті. При цьому Ви товар не забираєте, а транспортні витрати (і розбирання з Новою поштою при необхідності) на нашому боці, ваша передоплата в разі аргументованої відмови - завжди вам буде повернута.
  5. Товар, оплачений за передоплатою, можна і потрібно оглядати і перевіряти на пошті. Точно так само як товар, замовлений післяплатою. Якщо є питання з пошкодженням, комплектністю або характеристиками товару, то посилочку забирати з пошти не варто, краще звернутися до менеджера магазина для швидкого вирішення даної проблеми.

Чому всім вигідніше працювати за передоплатою:

  1. Ви економите від 22 грн на доставці товару
  2. Магазин не заморожує гроші в посилках і не потребує додаткових оборотних коштів - ціни стають нижчими
  3. За нашою статистикою близько 7% відправок з післяплатою не забирають. Просто не приходять або відмовляються без істотної причини. Менше таких покупців, менше витрат - дешевше ціни. Адже якщо 80% будуть готові купувати за передоплатою, то і від післяплати можна відмовитися.

МІФ2 Які гарантії? Ви сьогодні є, а завтра немає.

Наша компанія працює офіційно, юридично оформлена і платить податки. Тому кожна оплата надходить на розрахунковий рахунок юридичної особи. Ця інформація відображена в реквізитах при оплаті.

Ми можемо надати статутні документи, що підтверджують легальність нашої діяльності, а для банку наші операції гранично прозорі.

Також ми реєструємо розрахункові операції в податковій і готові на будь-яке замовлення надати, на вимогу, електронний чек, який можна перевірити простим скануванням.

Ми гранично чесні і відкриті з нашими клієнтами і розраховуємо на взаємність.

МІФ3. Я не подивився товар при отриманні, а вдома відкрив - коробка пом'ята, іграшка розчавлена, пластик тріснуть ітд. Поверніть мені гроші, це Ви винні.

Повірте, ми дуже цінуємо нашу репутацію і не будемо свідомо класти клієнту візуально бракований товар.

Ми бережемо гроші наших клієнтів і самі пакуємо товар, за рідкісним винятком, коли доводиться купувати упаковку Нової Пошти (таких відправлень менше 1%). Ми намагаємося виконувати вимоги Нової Пошти по упаковці товару, і часто використовуємо гофрокартон, що дозволяється регламентом Нової Пошти. Клієнти забирають товар не розпаковуючи, в тому числі оплачені післяплатою. На жаль, іноді посилки пошкоджуються, а магазин не несе відповідальності за пошкодження товару, яке явно відбулося при транспортуванні. Ми не можемо відповідати за помилки транспортної компанії і такі претензії залишаються без компенсації з нашого боку. Величезне прохання, свідомо ставитися до отримання товару. Відкривайте транспортувальну упаковку і оглядайте візуально цілісність товару, після оплати посилки пред'явити претензію перевізнику буде неможливо.

МІФ4. Купівля в інтернеті - це невигідно, дорога доставка.

Найчастіше клієнти купують товар ситуативно. Запросили на день народження, робите покупку своєму чаду - визначилися з вибором, зробили покупку. При цьому вартість доставки може досягати 30-50% вартості товару. Ви не отримуєте багато задоволення, відчуваєте, що переплатили.

Рішення просте:

  1. Подумайте про свята на найближчі 1-2 місяці і виберіть подарунки на всі.
  2. Подумайте про сезонні покупки. Наприклад, навесні часто роблять оновлення дитячого транспорту, влітку актуальні пляжні предмети, восени чаклують з наборами для творчості, а взимку час новорічних подарунків та санок.
  3. Подумайте про приємні дрібниці, які можуть доповнити ваш замовлення. Це можуть бути розмальовки, слайми, міні конструктори, набори для рукоділля, пазли, повітряний пластилін, тісто для ліплення тощо. Це приємні дрібниці, що добре працюють як приємна «нагорода» за хорошу поведінку дитини.
  4. Якщо Ви перебуваєте в Києві, можемо запропонувати забрати товар самовивозом на Позняках (доступно не для всіх позицій).

Таким чином ви зробите одне велике замовлення, і не доведеться переплачувати за транспортні послуги. А з нами можна буде обговорити знижку за обсяг.

МІФ5. Мені прийшла від Нової Пошти смс, що посилка прибула, але сума до оплати більше, ніж в моєму замовленні.

Ми стикаємося з претензіями від покупців по відправці товару із завищеною ціною. Все просто. Тепер в інформації від перевізника вказується загальна сума, яку клієнт повинен сплатити при отриманні посилки. Вона складається з: Вартості товару + Вартість транспортування + комісія Нової Пошти за переказ грошей при післяплаті. Сама вартість товару не відрізняється від вартості в Вашому замовленні. Ви можете переконатися в цьому, перевіривши ТТН в кабінеті Нової Пошти або надіславши запит оператору Нової Пошти на розшифровку суми до оплати.

Чому купувати у нас, навіть якщо у інших може бути дешевше?

  1. Ніяких прихованих платежів. Завжди платите фактичну вартість товару.
  2. Ми не покладаємо пакувальні витрати на клієнта (менше 1% відправок з покупною тарою), а це економія на тарі від 6 до 35 грн для нашого клієнта.
  3. Компанія - платник податків.
  4. Комфортний супровід менеджером - реєстрація всіх дзвінків, швидка реакція на замовлення, можливість отримання консультації по асортименту товарів.
  5. Максимально можлива швидкість відправки замовлення.