Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну товару

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів з дати отримання товару покупцем.

Умови обміну товару належної якості (згідно статті 9 Закону):

  • З моменту отримання товару пройшло не більше 14 днів;
  • Товар не був у вжитку;
  • Товар має цілісний вигляд та повну комплектацію;
  • Товар не відноситься до категорій, які не підлягають обміну (поверненню);
  • Товар не виготовлявся під замовлення (товар за індивідуальніми розмірами, кольоровою гамою, додатково замовленими елементами, з брендуванням).

Умови повернення товару належної якості (згідно статті 9 Закону):

  • Товар не підійшов покупцю за своїми характеристиками;
  • Продавець не має аналогічного товару з необхідними характеристиками;
  • Товар не може бути використаний за призначенням;
  • Товар не відноситься до категорій, які не підлягають обміну (поверненню);
  • Товар не виготовлявся під замовлення (товар за індивідуальніми розмірами, кольоровою гамою, додатково замовленими елементами, з брендуванням).

Транспортні витрати на обмін та повернення товару належної якості покладаються на Покупця.

Повернення коштів за товар або обмін товару відбувається тільки після його перевірки на цілісність відділом рекламацій. Термін обробки рекламацій складає до 5 робочих днів.

Дії покупця при отриманні товару неналежної якості:

  • Повідомити про невідповідність або брак;
  • Зробити фото / відео зйомку проблеми та надіслати Продавцю у месенджер Viber за номером +38-097-606-36-36;
  • Не забирати товар з відділення перевізника (зробити відмову від отримання) та/або Не використовувати товар до моменту отримання інформації від продавця по рекламації.

Права покупця щодо товару неналежної якості (згідно статті 8 Закону):

  • пропорційне зменшення ціни (фактичну пропозицію щодо зменшення зазначає Продавець)
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк (у такому випадку доставку до ремонтного пункту забезпечує Покупець);
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару (згідно документу розрахунку від сервісної організації за попереднім погодженням)
  • у випадку неможливості реалізації вищезазначених пунктів або наявності істотного недоліку виконується повернення товару.

Витрати на повернення товару покладаються на Продавця*

*компенсації за цим розділом виконуються у випадку, коли доведено заводський брак

При отриманні товару Покупець зобов'язаний оглянути на цілісність:

  • транспортувальну тару
  • цілісність упаковки
  • цілісність товару всередині, якщо це дозволяє пакування товару

У випадку коли виявляється пошкодження при отриманні - зробіть фото та відео пошкодження та відмовтесь від отримання. Наш магазин не приймає обмін / повернення товарів, ушкоджених при пересилці і забраних покупцем. Наша компанія дуже цінує своїх клієнтів, кожне звернення розглядає в індивідуальному порядку та намагається вирішити проблему на користь Покупця.